Sobotní duel 25. kola anglické fotbalové Premier League mezi Arsenalem a Hullem poznamenalo kontroverzní rozhodnutí arbitra. Mark Clattenburg si nevšiml, že Alexis Sánchez dal v 34. min úvodní a zároveň vítězný gól rukou.

Obránce Hullu Andy Robertson po zápase tvrdil, že si rozhodčí chybu přiznal: “Když jsme po poločasové přestávce vyšli na trávník, arbitr se nám omluvil a řekl, že to byla ruka. Podíval si to na záznamu a uvědomil si, že tu situaci posoudil nesprávně. ”

Sánchez později skóroval ještě jednou, když v nastaveném čase zápasu proměnil pokutový kop a zpečetil vítězství domácích 2: 0.

Video naleznete na druhé straně